Tuesday, December 13, 2011

What a splendid day!

One.. two.. three.. JUMP!! Hoooreyyy!! Ehh, kenapa suka sangat neyh Nyna? HAHA sebab sebab.. Hari neyh aku last SPM! Yess! Semua paper dah habis. Alhamdulillah lega hati aku :D Assalamualaikum kawan kawan! Ehh macam kanak kanak sunquick pulak. HAHA. Kejap kejap, sebelum meneruskan cerita, baik korang tutup mata dan hidung dulu. Cepat! Nanti korang dapat selesema! Dah tutup semua? Aku nak tiup neyh. Fuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh! Berhabuk blog aku neyh! Hattcchuuu! Ehh ada yang bersin? Siapa suruh tak tutup hidung! :P *aku tiru gaya Epul* HAHA pinjam ayat kau kejap Epul! :D

Heyy peeps! Do you miss me? Yes or no? No? Oke fine *sigh* Dah lama aku ta update blog neyh. Sebulan kudd! Dari mula SPM, sampai lhaa hari neyh. Cuba lhaa kira guna jari. Lama kan? HAHA al maklum lhaa. SPM victims kan. Mengahadap buku jea memanjang. Mana sempat na update blog, unline Facebook or Twitter. Tak pandang dah semua tuh *sesiapa yang nampak aku unline facebook dan twitter, tolong senyap oke*.

Apa yang anda lakukan jika anda sudah habis SPM? *skema* berjoget? Berguling-guling? Menjerit? HAHA oke wateva jea lhaa. Time budak budak sekolah lain dah habis SPM, aku ada terserempak dengan sekumpulan budak sekolah lelaki konvoi lalu depan rumah aku. Siap bawak bendera beb naik motor! Aku da tergelak-gelak dah. Da nampak macam tugu negara bergerak pun ada jugakk. Kawan-kawan depa yang lain sume jerit “Merdeka! Merdeka!”. Haihh, aku pulakk tinggal lagi berapa paper lagi time tuh. Sabar aje lhaa. Untung habis awal. HAHA.

Tengok dia. Kemain semangat SPM dah habis. HAHA

Itu cara dorang. Aku dengan bebudak kelas yang lain raikan di KFC. HOHO! Cousin aku, Amir belanja satu kelas makan! Fuhh! Sorang satu snack plate pulakk. Kenyang nye jangan cakap lhaa. Perut kembung jea semua. HAHA. Happy jea semua. Sukanya bila dia ceria :)

Mana student lain? Dorang dah chioww dulu. HAHA

Kami semua pendek-pendek belaka. HAHA :D

Greeengg greengg~



Ramai yang dah balik..

HAHA. Dah puas tengok gamba semua tuh? Takk? Oke saya tahu semua gambar tak menarik *diam*. Well, neyh tahun last aku jadi budak sekolah yang nakal. Ohh rindu nya dekat sekolah saya yang berbentuk ‘C’  :’( Lepas neyh ta dapat nak kenakan cikgu lagi. Tak dapat nak pergi kantin and buat bising dekat sana. Takk dapat kena buli dengan budak junior *saya selalu dibuli*. Tak dapat buat rombongan Cik Kiah pergi tandas sekolah. Tak dapat itu. Tak dapat ini. Tak dapat semua nya lhaa! Sobsobsob~ and yang paling sedih, tak dapat pakai baju sekolah lagi.. Aku update blog neyh pun tak tukar baju sekolah lagi. Tak mandi lagi neyh. HEHE takpe, korang jangan risau. Nyna budak wangi. Meooww =3 Oke lhaa, cukup sampai sini. Terima kasih kerana menyinggah :)


4 comments:

Anonymous said...

tk habes2 dgn epul dye =.=

Anonymous said...

hmmmm u nih gf epul ker???

achansmiley said...
This comment has been removed by the author.
Nyna said...

gf ? mana ada . bestfren i lhaa . u sape?