Thursday, December 15, 2011

Ehh, apa neyh?!

Aku berjaya bangun pukul 8.00pagi time cuti neyh! Yeahh, saya menang! *hari lain pun bangun awal jugak oke* Budak-budak sekolah yang lain mesti tengah nyenyak lagi. Bangun lhaa adik-adik oii! Dah nak tengahari dah neyh! HAHA :D Assalamualaikum fellas! Jarang aku update blog waktu-waktu cenggini. Kenapa tetibe nak update neyh? Ohh rajinnya saya :) Tade lhaa. Semalam aku khusyuk menghadap lappy unline pesbuk sampai lewat malam. Pastu tetibe terjumpa satu benda neyh! Persoalan timbul. Apakah ia? Jeng jeng jeng~

Semalam aku bukak Google, and saje-saje type ‘Nyna Lavierra’. Apa yang keluar? Gambar aku! Damn! Baru aku tahu kalau upload gamba dekat blog, dia upload jugak dekat Google! Arrgghh! Encik Google, kenapa jahat sangat neyh?! *tetibe emo* Then terjumpa pulakk gambar aku dekat blog yang tak dikenal pasti. Tahu tak apa yang ada dalam blog tuh? Scroll bawah sikit.



Haaa! Tengok lhaa tuh! Blog sape entah neyh! Aku tak pernah punn kenal dia! Ce tengok header dia. Nak promote aku pun jangan lhaa dekat situ. Adohhhh! Siap tulis entry pasal aku lagi -..-' Sumpah aku tak kenal dia.

‘Prinsip dia lebih kurang sama dengan aq. To pasal aq simpan gambar dia. Dia tak marah pun’

Ehhh,  apa pulak neyh? Prinsip apa? Kau tak mintak izin pun kat aku nak cilok gambar aku? Siapa cakap aku tak marah? Pffttt~ Kau neyh betul-betul lhaa -,- Cara kau tulis entry tuh, macam kita kenal jea kan? Aku bukak pesbuk kau, ada jea button ‘add friend’. Haihhh. Ce usha blog dia. Scroll sampai bawah, tengok gambar siapa yang ada. Nah, aku bagi muka neyh kat kau --->  -..-'


Oke, tengok kat album pesbuk dia. Alihkan mata korang  dekat gambar last dia tuh. Dia combined kan gambar aku dengan dia pulakk! Aku nampak, ternganga jea aku tengok. Haihh :O Ini lagi satu. Dekat album dia yang lain. ‘Sweet’ lhaa kud -___- tet!



Hmmmm. Nak kata aku marah, tak jugak. Nak kata suka dia buat semua neyh, lagi lhaa tak! Kepada Arif LaVorse La’vierra, *payah betul nak type nama kau* kau delete lhaa semua gamba aku dekat album pesbuk dengan dekat blog kau tuh. Aku tahu kau ada account lain yang ada dalam friend list aku.  Harap kau baca entry neyh. Kbhaii.

7 comments:

AmaliaAhmad said...

haha . untungla ~ fanatic fans tu . ^^,

Nyna said...

fanatic fans ? HAHA ngek lhaa dia tuh -,- entah pape ntah

intan farha said...

hari tu saye nak carik blog nyna . then search la dekat google name pesbuk nyna .then TERbukak la blog dye . ingatkan dye kawan nyna . rupenye bukan . but oke la tu . ade admirer.hee ~ :)

Anonymous said...

kesian nyna...tulah...popular sgt..sampai semua org nak ikot...lain kali jgn lh mencapub sgt...perempuan patotnyer kene jage diri dier...bknnyer tayang gambar sini sane...mmg serious nyna ni comel,alhamdulillah lh kan...tp jgnlah tunjuk2 kat sume org kecomelan awak tu...awak kan skola agama...dah tau kan sume ni??hehe sekadar nasihat :)

Muhammad Ammar said...

Gila ,
takut seihh macam ni -.-

orang yang tidak dikenali .

Anonymous said...

aku setuju dengan anonymous kat atas tu :)

Nazratul Najwa said...

Jahat sangat!