Saturday, November 12, 2011

wasiat sebelum menghadapi SPM :')

Assalamualaikum ^^


hello readers! hahaha. haisy, isnin neyh da mule da SPM. aku neyh sempat lagi na berbelogging. tape lhaa, last post before exam start. pasni sampai 13 Disember aku takan update blog kudd. ye, saya tahu awak sume akan rindu kan saya. sabar lhaa, sebulan jea saya ta update blog disebabkan menempuh peperangan SPM. jangan lhaa rindu kan saya ehh? nanti saya rasa serba salah. hahahaha. oke perasan :P so.... di sini, saat ini, ketika ini, waktu ini dan segala bagai ini, saya na mintak maaf kalau saya ada buat salah kat anda semua. termengumpat, terlebih gurau, terlampau hyper active dan segala ter ter ter tuh. mintak maaf ye! sobsobsob >,< ehh terlebih emosi pulakk. doa kan saya dan kawan kawan saya dan kesemua SPM candidates kat Malaysia neyh dapat jawab dengan tenang dan tenteram dan mendapat result yang gempak! jyeahhh! kami sayangg anda! hahahaha. tetibe jea :P ahh takut nye takut nye! bape jam lagi na SPM! aiyooo, Nyna Nyna. tenang sudaa. da banyak soalan spot kau dapat kan? dun worry lhaa. be calm dear. everything will be alright. tralalalalala~ :D

Dear my kawan kawan sampai mati,

Hazilah, Aina, Zulaikha, Mashhura, Nadhirah, Azwani, Hazimah, Hana, Solehah, Aisyah, Haziq, Aqil, Helmy, Miyyo, Hifzhan, Taufiq, Afiq, Fadly, Iqmal, Fakrusy, Daniel, Syadiq, MJ, Amin, Aziz, Amir, Azim, Khairul, Syazwan, Saifullah, Naim, Najihah, Liyana, Meera Najwa, Fathy, Syamim, Bukhari, Hidayah, Epin, Syazlan and sesape yang tidak disebut akibat kesesakan otak yang telah dipenuhi oleh buku buku SPM yang menghantui, DO THE BEST OKEH! wish you luck! :D sayaaaanggg korang semua! kawan until mati. hehehe <3 awww aku pulak yang terharu tulis semua neyh. sobsobsob. hahahaa :')

saya doa kan jugak buat kawan kawan saya di Facebook yang akan mengambil SPM pada tahun ini. wish you luck for all of you! :')


footnote:

  • terima kasih banyak banyak buat mereka yang wish good luck and beri semngat buat saya untuk SPM ny. sayang anda semua! hewhewhew =3


LOTSOFLOVE,
Nyna 

6 comments:

Saifullah said...

ramainya kawan2 dia smpai mati! HAHA. good luck to you too.

Nyna said...

hahahahaha . kau pun dilist kan jugak :P hee , tenkiuu pul :D

Unknown said...

gud luck!do ur best ok..

:: !!~honeygugugaga~!! :: said...

goOd luck sys nyna~!!!
hope u will sucsses in your exam..
bbye (:

Nyna said...

nadzirah : insyaallah . tenkiuu dear :)

Nyna said...

honeygugugaga: hahahaha . insyaallah ;)