Wednesday, December 28, 2011

Tak tahu nak letak tajuk apa.



Meeeoooww! Aww omeyy nya kucing neyh! Macam korang semua. Heee ^^ Siapa yang takut kucing tuh, anda tak comel! HAHAHA. Meeooww meooww! =3

Assalamualaikum anda semua! Tak jawab dosa, kalau jawab saaaayaaanggg. HAHAHA! *corny jokes*. Lama jugak aku tak update blog neyh. Ehh, nampak tak perubahan dekat blog Nyna neyh? Blog saya sudah berubah! *tepuk tangan sikit!* Yeayy! Fuhh penat aku edit. Yeah yeah, tahu tak secantik mana. Bengkok tulang belakang aku neyh dibuatnya edit semua neyh. Bengkak mata aku menghadap lappy neyh untuk beberapa jam. Piiuuhhh  *gosok mata*. What? Nyna ta pandai edit blog? Yeahh, I know I know. HAHA :D

Memandangkan lappy aku dah kena curik dengan pencurik j a h a n a m beberapa hari lepas, tak dapat lhaa aku nak update post baru buat masa sekarang. Till my dad buy the new one. Berapa lama agak nya? -,- Neyh pun guna my sis punya lappy. Tapi sekejap jea dia cuti. Nanti pergi balek Universiti dia. Haihh. Payah lhaa na unline Facebook, Twitter! Whuuu, I’m gonna miss you guys! Ada sesiapa nak wakafkan lappy dia dekat aku? Anda dialu-alukan. HAHAHA tade lhaa, Saje jea :) Ehh jangan lupa follow saya di Twitter! @nynalavierra *promote Twitter kejap* :D

Few days left before 2012 coming. Awww, banyak kenangan pahit manis masam masin dan sebagainya tahun 2011 neyh. Wahai para pelajar sekolah semua, korang dah shopping baju sekolah? Nyna belum! Siapa yang belum nanti kita shopping sama-sama ehh? HAHAHA oke perasan. I’m not school girl anymore. Tahun depan 18tahun. Macam tak percaya lhaa. Dah besar dah aku neyh rupanya. Cuti neyh kerja pun tak apply lagi. Patut lhaa gemuk sikit. Hey, kalau sikit tuh makna nya sikit jea oke! HAHAHA. Hmmmm, dalam purse aku ada IC dengan kad-kad lain jea. Duit taraaakkkk! Kerja kerja kerja! Datang lhaa kepada ku sayangggg! Nyna gilaa. Sila abaikan. Terima kasih.

Neyh maybe post yang terakhir buat tahun neyh. Pasni aku tak update lagi dah. Tunggu kakak aku cuti lagi baru aku update posts kudd. Kalau aku rajin. Macam lhaa korang tak tahu. Nyna neyh ‘rajin’ sangat kan nak update blog. Tuh sampai bersawang blog neyh. HAHAHAHA. Rindui lhaa post-post dari Nyna! *sila muntah jika perlu* HAPPY NEW YEAR PEEPS! :D 


LOTSOFLOVE,
Nyna Nyni Nynu


No comments: