Thursday, November 3, 2011

got this video from LOL I WANNA SCORE :)

Assalamualaikum ^^


yeayy! da lame aku tggu LOL upload video yang time kat MSU hari tuhh. akhirnye, dapat jugak aku tengok videonye hari neyh. hahahahahah :D oke semangat. alaaa , tapi sedey nye tade aku pun dalam video tuh. huaaaa ! T^T tape lhaa. kaki aku jea masok dalam video tuh. oke lhaa tuh ken? hahahaha . batak nye lhaa Nyna neyh na masok video tuh -,- btw, tengs alot LOL I WANNA SCORE :) oke, i share this video. take a look :D

TONYOH DISINI untuk ke video tersebut :D

footnote:
  • da banyak kali aku try na upload kan video dari youtube tewos dekat post neyh. tapi ta boleh -,-

2 comments:

Saifullah said...

haha! kesian! lain kali kena pergi dengan aku dulu :P

Nyna said...

malas aku na ajak kau lagi pasni ! hahaha :P