Tuesday, November 1, 2011

LOL I WANNA SCORE!

Assalamualaikum ^^


mesti kowang penah dengar kan iklan dekat Hotfm atau Flyfm atau Onefm pasal seminar mathematics oleh  Mr. Sunny Yee dekat Manangement and Science University tuh ken ? haa , dengan bangga nye aku na bagi tahu yang aku terpilih! hahahahaha! oke cukup. orang menyampah dengan perangai kau neyh Nyna -..-

program nye da lame da lepas. 29 oktober ari tuhh. hari sabtu. tapi bawu hari neyh aku wat post pasal program neyh. hahahaaha. tade mase kudd. sebok mengahadap buku. hehe. (jangan percaya). best memang best kat sane. rugi sape yang ta terpilih! huahahaha! aku neyh mang jahat. suke na wat orang yang ta terpilih tuh jelez xD oke tenang tenang. cara Mr. Sunny aja math tuhh, aku boleh lhaa paham sikit sikit. dalam 30% kudd. hahahaha. selebih nye aku ta paham. sebab cara dia aja laen macam aku blaja kat sch. panjang ckit jalan kerja nye. so mang aku ta paham lhaa. hilang fokus da. hahahaha xD

okeh cukup, aku tanak citer da pasal Mr. Sunny neyh aja. gilaa kejam aku neyh. kalau dia bace blog aku neyh, menangis sowang sowang dia dalam bilik tuh. hahahaha :P sorry sorry. kat program neyh, DJ Hotfm, Flyfm dengan Onefm datang. mang sporting habes lha dorang! part ade dorang jea best! hahahahaha. (Mr. Sunny kecik haty lhaa tuh) banyak pulak hadiah lucky draw. Ipad2, laptop Samsung, camera Canon, backpack Roxy, voucher Nike and Topman. gempakk orh! tapi malang.. aku ta menang apa apa pun :( hasiyyy, jarang tol aku dapat lucky draw. sedey tol! :'(






start program dari pukul 11pagi sampai lhaa pukul 6petang . memang ramai student yang joined. seribu lebey kudd! wahh! sardin sardin. hahaha xD dah habes program neyh, sesi bergambar and autograf dengan DJ DJ sume. kesian aku tengok sume DJ DJ tuh. penat kudd na layan sume peminat dowang. hee. aku pun ta lepas ken peluang jugak! tengok neyh! aku sempat bergambar dengan kak Leya dengan sis Zher. hehehe :3




heh, at sini aku ade jumpa sowang abang facilitator yang sangat sweet muke beliau! awww! muka dia macam Zizan sikit sikit. sikit jea! (okeh, maybe tidak) hehe. aku sempat bergambar dengan dia. weeweiitt!




aku upload pic neyh dekat Facebook, ramai cakap dia tuh boyfie aku. bahahahaha! lawak gilaa. aku da gelak guling guling da. hahahaha xD okeh kesimpulannye, LOL I WANNA SCORE neyh memang best! kepada sesorang tuh yang dah dapat tapi tanak pergi (i know he is reading this right now), kau memang rugi! baru sekarang kau menyesal. HAHAHA! xD ada yang terasa? :P

4 comments:

Saifullah said...

BWEKK! :P

Nyna said...

hahaha . jgn terasa :P

Saifullah said...

oh tak terasa langsung. jgn risau. :P
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rugi rugi rugi! :P HAHA

Nyna said...

cehh , terasa laa tuh . hahaha . padan muke kau :P dah2 jgn dikenang xD