Sunday, October 23, 2011

perempuan ohh perempuan

Assalamualaikum ^^


biler jumpe jea satu account fesbuk dy neyh , dalam haty cakap 'ish , kenape perangai dy macam neyh?' . haishh , tengok lhaa deff dy uhh . ta manis lgsg -,- yelaa , perempuan ken . buad buad gaya yg macam uhh segala bagai . ta suka ta suka . frankly , aku memang ta minat lgsg na pandang gurl yang suke wat gaya yang mcam neyh . eyhh , aku bukan na tuju an dekat pemilik account neyh jea . tataw lhaa camane pandangan bg boy bila dowang jumpa gurl yang macam ny . suka  ? ta suka ? suka ? ta suka ? okeh , tuh pandangan masing masing lhaa ken . maybe da ramai gurl yang macam neyh kowang jumpa . tapi aku agak jarang lhaa . coz aku sch agama . jarang nampak gurl yang macam ny at sch aku . eyhh yeke ny ? hahaha . ntah , so far tapena agy jumpa kudd budak sch aku yang snap pix pix cmni . kalau kat sch biase memang lhaa kud . entahh lhaa . aku ny sesuka hati jea na judge sch biase . dush dush dush ! x( yang mencarot carot uhh da banyak kali da jumpe . wahaha . 




and and lagi satu pasal pemilik account neyh . ce tengok at employers dy uhh . 'Jesus Daily' ? aku tataw lhaa amende uhh . tapi jesus uhh aku taw lhaa . erghhh , makin pelik aku tgk pemilik account ny -,- dy ta takut ke owang akan bagi macam macam kritikan kat dy ? deff pakai tudung . tapi ade jesus jesus pulakk . haisyy manusia manusia . tape lhaa , aku neyh ta suka na jaga tepi kain orang lain . bia lhaa dengan dy . ehh , aku wat post neyh bukan nye aku sesuka hati na judge owang laen . aku neyh tade lhaa bagus sgt na judge pemilik account neyh . just saja na bg pandangan aku terhadap this kind of girl . oke then . papai :)


footnote:
sorry if terkilan ! >,<

2 comments:

Saifullah said...

ramai je gurl2 mcm tu. tak brape sweet lahh kan. Kalau calon isteri kne pastikan yang sweet2. :P

Nyna said...

hahahaah ! kau ta habes habes dengan wife kau xD