Tuesday, November 1, 2011

library again :)

Assalamualaikum ^^



heyya readers ! :D best nye semalam. orang lain pegi sch, sch aku cuti. hahaha. sunyi jea jalan. best orh rempit! hahaha! wheee whee :P so disebab kan cuti sch sehari yang aku yakin membosan kan, aku pergi lhaa library dekat Shah Alam tuh. teringin na study dekat situ time budak tengah sch neyh. 


wahh! sunyi giler! lapang jea ta ramai orang. kalau hari minggu, kompem kompem ramai and sume tempat penuh jea. tapi kalau hari biasa, lalat terbang pun kitew boleh dengar. hahahaha. okeh tipuu :P aku na wat gambaran jea yang library tuh sunyi sepi time hari biasa :)


dekat library tuh,  jumpe pulak member aku, Epul. dia mang tiap tiap hari study dekat situ. konon nye lhaa na study same same. hahahaah :D tapi bende laen yang dibuat. dia tolong aku check syarat kemasukan universiti. aku neyh mang malas na check sendiri. so bia lhaa dia tolong check kan untuk aku. thanks Epul :)


fuhh! dari pagi sampey petang aku dok dalam library tuhh kesejukan. time na balek tuhh , Epul talking talking lhaa dengan member dia. aku ngah bosan pulak time tuh. heh, aku curik curik snap pic diorang. hahaha! ;)



hahahaha! Epul, sowi aku maen curik curik snap pic kowang. aku bosan gilaa lhaa tyme uhh! hahaha. kau asal senyum senyum? suke lettew aku snap pic kau senyap senyap. hahaha! xD tataw lhaa kau perasan ke ta tyme aku snap neyh. hehehehe :P




footnote:

  • SPM tinggal 13 hari lagy! -..- ohhtidakk!
  • Epul, jangan cakap post aku neyh 'sampah' ! hahaha xD
  • aku na promote blog si Epul neyh . TONYOH DISINI untuk ke blog beliau :D

2 comments:

Saifullah said...

Ok INI memang JAHAT GILA! hahahahahahahhaha. thanks yani! :D

Nyna said...

kau baru tahu k aku neyh jahat ? hahahahahaha ! pasni wat post pasal aku pulak dekay blog kau ! hahaha #tamaluu