Sunday, October 16, 2011

study kat tempat neyh memang best !

Assalamualaikum ^^


disebab ken kebosanan yang melanda aku sekarang neyh , terasa macam na wat post baru jea . hahaha ^^ 


oke lhaa , semalam aku pegi perpustakaan awam at seksyen 13 , Shah Alam . alaa , library yang baru uhh . kowang penah pergi ? kalau ta pernah , try lhaa pergi ! rugi ta pergi ! hehe . betol lhaa cakap epul . tempat nye lawa gilaa beb ! best pulakk uhh ! sophisticated gilaa ! ehh aku pulak yg excited . hahaha . korang ta caye ? ce tegok tempat nye neyh :)


korang na bareng berguling guling pun boleh . hahaha :)





haaa , lawa ken ? jemput lhaa datang . cehh , tetibe lak aku na promote tempat neyh . hahaha xD tempat nye sumpah sejuk ! aku bagai na mati kebekukan dok 6jam dalam uhh ! lame ken ? hahaha . aku lame sebab tggu owang . tggu dy kemaen lame agy 4jam tggu ! macam owang bodoh  kurang bijak merayau ta tentu hala dalam libabry neyh -,- macam neyh lhaa janjy melayu . ta penah na berubah . hahaha . maap ng sesape yg terase . peace ^^ cume yg ta best at cni , internet lembab . mura mang mura . tapi lembab . sabar jea aku unlinee at cni . tape , seringget jea melayang . hahaha :P ramai student study at cni . meja penoh jea sume tempat . yelaa , tempat best sape yg tanak study at citu ken . haha :) kalau library nye sebelah rumah aku jea , kompem aku datang study dengan penoh semangat ! x)


dok dalam kesejukan yg mencecah -3 darjah celcius #oketipuu , memang membuat an perut aku lapaa . satu lagi bende yang ta best at cni , cafee dy ! aku pi turon na beli makanan , air sunkist tuh jea dy jual ! errr -,- gilaa lhaa . terpakse menahan kelaparan disebab an tggu owang sampey 4jam ! kalau at situ ad tempat mengadu , first first sekali aku akan mengadu pasal cafee yg tade jual makanan ! hey mane buleyy macam neyh ! >;O tetibe emo . hahaha . oke , cukup sampey cni . rajen sgt jari neyh na menaip . hahaha . kbhaaii ^^


poyo jea Nyna neyh bace buku . hahahah xD

2 comments:

Saifullah said...

kan3? betulkan ape aku ckap? :P waaa, terharu ade pasal aku. tibe enn. haha. lain kali kau kne pg dgn aku! :P

Nyna said...

yela yela . betol . hahaha . eleh , mention name kau punna terharu ? HAHAHA ! :D kalau cafe nye da best bawu aku pg dengan kau ! kelaparan aku at sane . hahahaah xD