Saturday, October 22, 2011

ohh si faker !

Assalamualaikum ^^

Okeh , budak neyh ta habes habes lagy na copycat pix aku . apesal kau ? damn !  grr ~ letak lhaa pix kau sendiri . pix owang laen jugakk kau na fake ehh ? ==' tolong lhaa . perangai kau annoying sangat sangat tahu ? geezz ~ ye aku tahu dy ad account laen selaen acount  ‘Alleyah Harisah’ neyh . and account uhh ad dalam friendlist aku . tuh sebab dy boley copycat pix aku . pasni kene private ken sume album ;( ohh terima kasih si faker yg telah berpura pura jadi diri nyna yang clone . terima kasih banyak banyak . saya sayang awak -,-'

Da lame da aku perhati ken jea fake account neyh . sampey lhaa aku da malas na amek tahu pasal dy . coz maybe dy da block aku semenjak aku add dy . haa ! tahu kau takot ! coward ! grr ~ semenjak uhh aku da malas na usha account uhh setiap hari . tetibe siang tadi aku dapat tahu dari member aku yang dy da tuka deff dy . terima kasih kawan coz bagitau :'> ciss , egt da deactive da fake account uhh . ade lagy upe nye . haii manusia manusia -,- cukup cukup lhaa uhh . EBELIBADI HATE COPYCATS . agree with me ? okeh gimme five ! jyeahh ~ :>

Dulu ade jugakk aku jumpe fake yang laen . tapi da lesap da account dowang . okeh baguss :> aku ta paham lhaa . perlu ke na copycat info and pix segala bagai ? why ta jadi diri sendiri ? haisyy -,- bawah neyh dulu aku tgk account dy . sempat gak aku print screen sebelom dy block aku . hahaha .


Yang atas neyh pulakk lepas aku dapat tahu yang dy copycat pix aku lgy . enough enough lhaa kawan -,- siap conteng lagy even aku da wat watermark . hadoyy ! cacat suda pix akuwh !

Okeh , yang neyh ce korang tgk ape yang aku highlight uhh . disebab ken faker uhh tulis comment cm uhh , aku kene bahan dengan member member kelas =.= classmate aku cakap aku bajet dalam fesbuk segala bagai . coz market dengan sch teknik KL . haihh , aku pulakk yang kene . aku bangge kudd dengan sch aku skg neyh . SMIF ! yeahh , thats my sch . haha . “KL JER , KL JER , KL JER” . cm uhh lhaa bunyik nye aku kene bahan dengan classmate . aku da cakap banyak kali da uhh bukan account aku . dowang ta caye . darn ! oke tape . maybe dowang gurau . think postive think positive ! :>

Kalau korang na tgk account si faker neyh . nah , TONYOH DISINI . kowang tgk lhaa post post dy . member aku cakap post sume bajet baek . haha . padan muke kau faker ! tp dy gune pix aku . ahh ! sy dianiaye ! x( oke tenang nyna . tenang ~ kowang tolong lhaa block this fake account ehh ? jasa baek anda amat dihargai . terima kasih ^^

"be who you want to be . not others want to see!"

2 comments:

Saifullah said...

pehh. kesian gila. budak hot enn. brape kali aku dah kata yani. nak buat cmne en. suma nak jd mcm kau. :P

Nyna said...

banyak lhaa kau hot . hahaha . haters always will be haters ;P