Friday, October 14, 2011

hello ebelibadi ! :)


Assalamualaikum ^^

hyee peeps ! wahh lame nye saya ta update blog saya ny ! since ramadan ari uhh . lame ken lame ken ? jelas terserlah kemalasan mu terhadap blog . haha . saya taw awak sume rinduu ken saya and ta saba saba tggu saya wat new post ken ? hahaha . oke ini perasan . cukup nyna . 

tengok lhaa blog saya sekarang neyh . perasan ta ad perubahan yg drastik ? ta perasan ? huh ! merajok lha cenggini ! whuu ~ oke abai ken nyna buad sementara waktu . tetibe jea emo . hewhew . da lame saya closed blog saya neyh . saje na update baru . tapi ta terupdate update unn . maklum lhaa sebok mengahadap buku doplopat jam . #tipuujea . sekarang baru da open to public . yeah ! :D cantek ta blog baru saya neyh ? cantek ken cantek ken ? oke ta cantek . saya taw blog saya ta setanding korang punye yg double triple cantek . whuu ~   cehh tetibe wat sedey . rase na penampo jea . agagaaga . korang na sangat ken tgk blog saya neyh ? nahh , sekarang saya da bukak blog saya neyh . ushaa lhaa puas puas . hahaha . perasan sgt ramai owg na usha blog aku neyh . update unn malas . boo sama nyna ! -,-

a few days left for SPM . wahh ! gilaa kentang weyh ! sumpah wa cuak sama lu SPM ! >,< trial da abes . tapi result ta kuar lagy . haihh . kuar lhaa cepat . leyh saya riak depan orang ramai yg result saya ta gempak . hahaha . kene struggle abes ur skg neyh . study study study study ! malam neyh member member na tytow uma . jyeahh ! PARTY ROCK ! #wehh nyna , jgn berangan na party kalau SPM ta habes agy . oke fine -,- sena nye member  datang coz ktowang na study smpey lebam . hahaha . hebatt bukan ? jum lhaa join sekaly ! hihihi . btw , kowang sume wat lhaa solat hajat beramai ramai doa an saya dapat 10A+ dalam SPM neyh . hehe . tanak buad ? oke fine . padan muke kau nyna -,- sampai cni jea lhaa post ari neyh . jgn rinduu ken saya . nti saya terharu :'> #nyna memang suke syok sendri . kbhaii :>

footnote:
tetibe aku guna kata ganti diri 'saya' . sopan ckit kudd =3

No comments: