Monday, August 15, 2011

nah , surat untuk awak :)

Assalamualaikum ^^

Ohhhoooyy ! pe kaba sume ? HAHA . lame giler orhh aku ta update blog aku neyh . berkurun berabad berzaman lame nye arhh ! jari jemari aku neyh malas sanadd na menaip wat post baru . maap lhaa kepade sesiape yg mnunggu nunnggu kedatangan post baru dari cikk nyna neyh . HOHO ! oke perasan sgt da neyh ._. sebelom uhh , saia na ucap an selamat berpose yokk ! teehhee ~ ta sgke da masok bulan ramadhan . pasni syawal pulakk . yeehaaa ! :DD oke stop .
Tetibe jea jari aku yg molek neyh teringin na wat post baru . HEHE . eyh eyh , ‘surat untuk awak’ ? nyna na bg surat at sape eh ? bg at boyfie kah ? pe barangg zaman skg bersurat menyurat neyh weyh ! ta maju lhaa derr . eceyh , ayat riak jea . cukup . eyh chop chop ! bukannye aku na bg surat at boyfie meyh . status saia S I N G L E oke ? no boyfie boyfie meyh . hikhok ! <--perlu ke aku bgtaw korang ? oke wateva ~ :DD
Aku na citer pasal zaman aku kecik kecik dulu . tyme comel comel gituu . HEHE . tadi at sch , sebok share share citer ng Zeema , aku TERbukak citer pasal sowang mamat neyh . siapakah ? haaa , mamat neyh lhaa cinta pertama aku . ceyyhh ! ayat taleyh bla . sila muntah jika perlu . dy lhaa boy yg firsstttt sekali aku suke . ahaks ! alaaa , neyh tyme kecik kecik dulu ahh . tyme sch rendah . jgn lhaa kowang na jelez sanad ng aku neyh . mnyampah orhh ! HAHA *perasan . dulu kan kan kan kan , kitowang selalu maen balas balas surat . HAHA . kolot ken ? yeahh , kami kanak kanak nerd :D tape , neyh kisah lame . skg da pkai teknologi canggih serba boleyh . HAHA . biler aku bukak citer neyh at Zeema , ase kelakar pulakk aku tyme dulu dulu ng mamat uhh . comell lhaa kudd ktowang neyh . ehem ehem ! HAHA xDD
‘pecah kace ,pecah gelas .Sudah bace ,harap balas”
HAHA , pemez gakk ayat cmni tyme dulu dulu . aku selalu gune biler na bg surat at dy . mengharap sanadd lhaa yg si dia uhh balas kenn . HEHE . eleyh , kowang kalo bersurat surat dulu unn suke gune ayat uhh gakk enn ? oke kitew same . sep sep sep ! :DD ktowang neyh satu kelas tyme sch rendah . so tade lhaa gune posmen . membazir jea na bayar setem yg hargenye 20sen jea uhh . agaga ~ kalo da balas surat uhh , letak bwah meja masing masing . HAHA . aku setiap hari check bawah meja aku . mharap ade surat dari si dia lhaa ken . alololo , sweet nye ! =3 BHAHA . owg yg mule mule hantar surat , aku lhaa . coz na ucap tengss  at dy coz beli an aku something . aku tyme sch rendah dulu minat gilerrr anime Naruto . kowang taw ken citer uhh ? tp skg , hampehh aku na minat . citer nye unn aku ta layan da . hakhak ! aku mintak dy beli an sticker Naruto . dy unn beli ken lhaa . tyme uhh darjah 5 . tyme uhh lhaa mule nye aku maen reply reply surat ng dy . HEHE . and and , aku TERjatoh haty at dy . HAHAHA ! geli pulakk aku na type ayat uhh xDD
Penah sekali uhh , aku joking joking ng dy dalam kelas , aku terhatuk an pale dy at bucu meje . bapak kejam  gilaaa aku ! kuat lakk uhh ==’ aku taw sakit . tp dy mcm cool jea biler kene . tgk muke dy jea aku taw yg dy ngah tahan sakit tyme uhh . na nanges kudd .  aku unn mintak maap giler giler ur at dy . dy unn cakap ‘k , tape tape’ . fuhh ! seb baek ! kalo ta mati aku kene belasah ng parent dy ==’ tp kepale tetap keluar an benjol yg comell  xD aku egt lg ayat terakhir ktowang maen surat layang neyh ,
‘sebenar nye ken , saya suke ng owg yg tgh bace surat neyh <3 <3’
Tyme uhh aku syok gilaaa mengalah an kanak kanak yg kne syndrome . aku senyum jea memanjang sepanjang hari uhh :P biler dapat tahu yg dy suke aku gakk , yeayy ! suka nya bila dy ceria . HAHA . sweet bukan ? jgn jelez ~ cikk nyna ade memori yg sgt indahh dgn cinta pertame nye . ahaks ! xDD
Sampey skg aku ng dy still stay kelas yg same . dari sch rendah smpey lhaa sch menengah neyh . da smpey form 5 da unn . tp tp tp , lepas ktowang habes sch rendah , ktowang da ta tego sape antare satu same laen *ayat nerd . sampey lhaa sch menengah neyh . ta caye ? betol weyhh . wa ta tipu sama lu meyh . asal ? aku unn tataw . biler bertembung ke , biler dy datang raye uma aku ke , ktowang ta tego lgsg . last dy cakap ng aku , tyme form1 . uhh unn biler dy na mintak screw driver at aku . tyme uhh ngah kelas kemahiran hidup . uhh lhaa last dy ckp ng aku . aku agak kaku ckit tyme uhh >,< at sch menengah lhaa perasaan aku suke at dy da berkurang . ohh sedih nye . even ktowang same kelas , aku anggap dy sbg kawan jea . have no feeling towards him anymore x) perangai dy yg cool jea uhh still ade smpey skg . cume aku malu malu jea lhaa cikit ng dy . HEHE :>
‘eyyhh ! kau penah suke dy ?! asal aku ta penah tahu ?’
Haaa , cm uhh lhaa reaksi Zeema biler citer pasal neyh at dy . HAHA . terkejot beliau dibuat nye . al maklom lhaa . Zeema pulakk skg yg da sangkut at mamat uhh :P sambungan :
‘aku neyh asek dapat bekas kau jea . 2 kali pulakk uhh ! first dy , second dy ’

*maaf name mereka ta dapat saya beritahu disebab ken ia sgt peribadi . harap maklum ^^

Erkk !! oke , yg neyh no komen . to Zeema , both guy yg kau minat uhh , ta pernah jadi couple aku okeyy ==’ sekian .
 Eyh eyh , lupe na gtaw . aku ng mamat uhh ta couple aww tyme suke suki dulu dulu . aku ta penah kenal erti couple unn tyme uhh . HAHA . yeahh , mang saia nerd dulu dulu . budak baek lhaa kate an . wink wink ! *muka innocent ^^ surat surat yg dy bg at aku , ade lg aku simpan . ade yg da koyak unn ade . tp tetap simpan . memory lhaa konon enn . HAHA :’> and sticker yg dy beli an tokk aku unn ade lg kudd . sume bende aku na simpan . abes serabot almari aku dibuat nye .
Fuhh ! da bape lame aku ta wat post baru , kali neyh pnjang menjela pulakk aihh . ye , aku taw kowang da naek bosan da bace . suke lhaa uhh citer aku neyh da tamat enn ? bla lhaa weyh ! cmni ur ! ceyhh , tetibe emo . oke maap xDD sume owg ade stowy cinte pertame enn ? HEHE . aku saje na share aku nye stowy . ta segan nyna neyh :P but but , neyh sume puppy love stowy tyme sch rendah dulu . sweet pulakk memori aku dulu dulu neyh . HAHA :’> kowang ade ? tade ken ? jgn jelez . HAHA . oke enough . makin menyampah kowang ng aku nti . kbaii ^^
Tengs coz membuang mase kowang bace post neyh . HAHA :DD

No comments: