Saturday, July 9, 2011

Nyna dapat jumpe Lisa Surihani !

Assalamualaikum ^^ 

Excited orh na tulis yg aku dapat jumpe Lis Surihani nti ! HAHAHA . eleyh , owg laen da berjuta kali da jumpe . kau jea yg batak sanadd na jumpe dea Nyna oii . oke tape tape . sape pedulik ken ? hikhok ! mesti tertanye tanye enn cmne aku leyh dapat jumpe si cantekk Lisa uhh nanti ken ? HEHE . sena nye ktowang da plan da na date berdua . jgn jelez ~ hakhak ! oke cukup lhaa aku tipuu kowang sume . maap maap ! mati aku nti ade scandal ng cikk Lisa Surihani nti ! maw pemez aku nanti ! HAHA . oke cukup . pena dgr ken pasal kenduri Garnier ? alaa , yg iklan nye ari ari kuar at tv uhh ! haa , yg uhh lhaa ! HAHA . aku maen daftar jea name aku at fesbuk coz na join kenduri uhh . tgk tgk dapat ! ececeyh , bangge neyh ! terpilih pulakk ! HOHO ! oke cukup .

Dalam kegembiraan ade kesedihan . whuuu ~ lagu sedey please ? oke terima kasih . sedey nye ta dapat join kenduri Garnier dengan Lisa Surihani uhh ! biler aku daftar uhh , egt egt lhaa aku dapat gi . atoyaii ~ mang lhaa aku dapat jemputan dari Garnier uhh gi kenduri uhh . aku cakap da macam ap ntah . putar putar belit belit ! rase macam na tumbok Nyna jea ken ? HAHA . tenang tenang . bia aku terang an dulu :D

Kisah bermula apabila..

on jea phone lepas balek qola , aku dapat satu message dari Garnier . "anda terpilih menghadiri Garnier LightUp Kenduri bersama Lisa Surihani!" . melompat kegirangan aku tyme uhh . suka nya bila dea ceria ~ HAHA xD aku tewos bg mak aku bace message uhh and mintak permission bg pegi kenduri uhh . yess ! lampu hijau ! dapat lhaa aku pg ! yeay ! HAHAHA :D pas uhh aku bace balek message nye smpey abes . cuace jadi mendung . "dibuka kpd umur 18 tahun dan keatas dan +1 kawan”. Suasana bertukar sunyi dan sepi . aku duduk terpaku disusuli perasaan yg hiba dan tawar . ap ntah aku merepek neyh . oke cukup . hmmmm , sedey ken citer saia neyh ? whuu ~ ta dapat lhaa aku pergi kenduri uhh . ta dapat jumpe cikk Lisa yg shantek melecun uhh . aigoooo ~ =.=”

Ending part..

Kesimpulannya , ta dapat lhaa aku na pg kenduri uhh disebab ken umur aku yg ta cukup syarat . ohhh ~ apakan daya.. so , aku kene lhaa pg seminar pecutan SPM esok . atoyaiii . tape lhaa . next year ad lg kudd . i hope so . HEHE . kbaii ^^

p/s: kenduri nye 10 julai 2011 . esok lhaa !


tgk lhaa . cantek ken dea ? mcm saia . HAHAHA ! sila muntah jika perlu x)

3 comments:

suxincide said...

Alah rilek laa, itu kie betuah tau.

Nyna said...

sweetsyaza: yap yap ! mesti pg punye . hehe :D

Nyna said...

nurhana: mang lhaa betuah . da bertuah , ta dpt follow pulakk . aigoo T^T